Dell Laptop szervizeltetés fontos info

[et_pb_section][et_pb_row][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image admin_label=”Kép” src=”http://javitas-szerviz.hu/wp-content/uploads/2016/06/fontos.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” animation=”left” sticky=”off” align=”left” force_fullwidth=”off” always_center_on_mobile=”on” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” /][/et_pb_column][et_pb_column type=”2_3″][et_pb_text admin_label=”Szöveg” background_layout=”light” text_orientation=”justified” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Dell márkájú laptopok szervize esetén fontos teendőink vannak mindenek előtt

Használjuk:

Dell Warranty Check rendszerét
Amennyiben Carry In /RTB (Return to distributor) feliratot látunk, akkor az importőrhöz (garancia levélen szereplő disztribútor) szükséges visszavinnünk a készüléket. Amennyiben Next Business Day feliratot kapunk, úgy az alábbi Dell Szerviz Partnerek szolgáltatásait használhatjuk

Mielőtt meglátogatnánk bármelyik szerviz partnert javíttatás céljából, javaslom a telefonos egyeztetést, pontosítást.
Dell Support telefonszáma: 06 (80) 016157

Több infó :
http://www.dell.com/learn/hu/hu/hubsdt1/campaigns/hungary-hu-bsd

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

×