Gyakori megtévesztések – Nemzeti Fogyasztóvédelmi hatóság (nem csak műszaki)

Laptop, laptop szerviz, Notebook, Szerviz, Mobiltelefon szerviz, laptop javítás, Mobiltelefon javítás

Az alábbi cikket szintén szó szerint szeretnénk idézni olvasóinknak tekintettel arra, hogy minden pontja kifejezetten lényeges és hasznos lehet számunkra. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság cikke kifejezetten jól összegyűjtötte a felhasználók számára kockázatos, illetve megtévesztő pontokat. A fogyasztók szavatossági és jótállási jogai alapvető fogyasztói jogosultságnak tekinthetők, ezért kiemelkedően fontos, hogy ne kerüljön sor ezen jogok kereskedők általi korlátozására … Olvass tovább

Minőségi kérdések- szavatosság- jótállás

Laptop, laptop szerviz, Notebook, Szerviz, Mobiltelefon szerviz, laptop javítás, Mobiltelefon javítás

Az alábbi cikket a pontosság végett szeretnénk szó szerint idézni. Nagy segítség lehet az műszaki cikk vásárlás és esetleges későbbi szervizeltetés javítás kapcsán Országos Fogyasztóvédelmi egyesület oldaláról „Mi a különbség a szavatosság és jótállás között? Minőségi kifogás esetén szavatossági, illetve jótállási igény érvényesíthető. Ez utóbbit a köznyelvben garancia néven szokták emlegetni. Szavatosságnál és jótállásnál ugyan … Olvass tovább

×